Sunday, July 06, 2014

Hamburkan kebencianmu... I'm immune


Setiap kesedihan dan kepahitan yang ditempuh saban hari ini, membuatkan aku jadi tepu dan immune dengan nista
yang dilakukan bertubi2.
Namun aku yakin ada hikmah disebalik kejadian. Sekurang2nya aku tahu aku dikelilingi sahabat dan kasih sayangg yang tulus. Selalu bersama tika susah dan tika jatuh. Aku takkan lupa...

Kalau dulu aku selalu menangis. I was hurting over and over. And I keep thinking how could power and success can change someone like this? Boasted, mad and insane. Ya Allah, kalau ditakdirkan satu hari aku berjaya dalam hidup, menjadi seseorang yang disegani, jauhi aku dari sifat bongkak, sering menyakiti orang lain dan gila.

When this thing happen to me, it remind me of someone. Someone who used to hold my hand, with tears she said to me.... "One day you will know her, her true colour. She is really cruel, when she feel insecure she will step and stab you over and over..."
During that time, I just feel that, it just words from someone whose heart's so broken .... but now.. Allah beri aku peluang untuk duduk dan rasa sendiri kekejaman dia. Malangnya until now my curiosity keep asking me... why me? Why me? I never did anything wrong.

No, I don't want to drag this question again, ruining my weekend. Just would like to share some moments during our 24th Annual Dinner. Everything went smoothly. My friends helped me a lot. My committee was superb. They know what they have to do... takde pening2 kecuali pening yang ditimbulkan oleh satu org manusia aje.... Very much thank you to all the committee. Sesungguhnya ia ikhlas dari hati. Persetankan orang yang cuba merosakkan perjalanan majlis pada malam tu. Hado aku kesah? I hope that I had did my very best for my last annual dinner with this company.

Ya Allah, mohon bukakan pintu rezeki untukku seluas2nya.


No comments: