Wednesday, July 18, 2012

Saya bau ikan (I smell something fishy)

Pelik bin ajaib sungguh. Aku rasa mcm bos aku baca je blog aku ni. Dalam entry lepas aku ada ckp pasal minat aku pada talent management, tiba2 2 hari lepas ketika management meeting, bos aku telah menghighlight satu perkara. "Diana for 2nd half year, I want you to focus on Talent Management. Try to delegates your tasks to your subordinates especially which is not so critical. Talent management is your new project now." Terkedu aku dibuatnya.... mcm mana bos leh tau apa yg aku nak ni??

Scary beb... hehehe... bos kalau betul u baca, i just want to say "hello, welcome to my blog... hehehhe"

Actually wanna share something. Saya baru dapat utusan dari my abang Bung. ekekekke.... ekceli utusan tu datang dari Jepun, diedarkan dalam bahasa Jepun ke semua subsidiaries ATRYZ di seluruh dunia dan dalam utusan sepanjang 4 muka surat itu, 2 muka surat menyebut mengenai kejayaan ATRYZ Malaysia. Paling menyedihkan bila dia mention ttg aku yg padanya "Wanita yang berlatarbelakangkan British (katanya kerana Malaysia pernah dijajah british dan masih mengamalkan cara pemerintahan British) tapi masih mengekalkan budaya timur yg tinggi nilainya. Nilai tanggungjawab terhadap kerjaya yang tak mampu dibeli." Terharu tak beb?? Aku terharu sampai mengalir airmata masa baca. Bayangkan seorang CEO syarikat boleh memberi penghormatan begitu besar pada aku, terharu gila. ah ah... start ar rasa nak nangis lagi ni.

Ok... I need your kind advice actually, if u have sum of money... apa yg anda akan buat? There are only 2 choices:-
1- Beli hp S3 yg sgt diidam2kan...
atau...
2- Buat lesen diving yg juga merupakan keinginan anda kerana sifat anda yg sgt cintakan khazanah laut.



2 comments:

ezannurhafiz said...

buat lesen diving dulu kak....*peace*

baby diapers said...

ya..setuju ngan ezannurhafiz..mn tau nanti somebody gift s3 (untung badan)..nobody know dear..ahaks