Saturday, January 28, 2012

Habis Semua Askar Aku Peluk...- XOXO-

Betapa lembapnya aku kerana baru tersedar yang blogger dah ada icon Stats kat atas nun bagi memudahkan blog owner mengetahui berapa ramai yang telah masuk pada setiap hari dan entry mana yang kerap dikunjungi.... dan I just realize that I have a lots of silent readers yang membuka blog aku setiap hari walaupun aku adalah diantara blogger yg pemalas nak update blog. Walaupun tak sampai jumlah ribuan pengunjung setiap hari tapi 3 angka setiap hari bagi aku dah cukup banyak.... terima kasih kepada my silent readers, tak kira walau apa tujuan pun anda ada di sini sekurang2nya anda telah terbaca, membaca dan cuba mengenali a piece of me... TQ



Ekceli banyak yang berlaku. For those yg ada my fb mesti tau aku picnic di air terjun Serendah. Cantiknya... lagi cantik dari congkak tau. Gambar? leh tak tgk kat fb... maleh nak cari la... aku save kat mana pun aku tatau. Tu pun banyak lagi gambar aku tatau letak mana termasuk le gambar i-city yang dah mcm Genting Highland skang ni... dahsatt woooo.... tayah pi susah2 panjat gunung... sini je dah taman tema... snowwalk dia pun lagi besar dari snow world genting.



Ok. ok... apa citer peluk2 askar ni. Ahaaaa.... aku pi Karnival Karangkraf 2012 tadi... almaklumlah.. kompeni tutup seminggu, jadi lipas merayap le aku... Habis aku kelek ayah ke hulu ke hilir temankan aku pi sana sini... ekekek untung ada ayah yang dah pencen duk umah je.. heheheh



Ok.. kat bawah ni antara gambar yang sempat tersnap dek kamera cabuk aku.




Bersama novelis pujaanku Damya Hanna


OK, sessi peluk memeluk dengan askar2 Malaysia. Umur 18 tahun ke bawah sila dapatkan kebenaran ibu-bapa nak tengok ye.









Patung je? buat saspen betul la....

4 comments:

ezannurhafiz said...

alah..kak vic...jealousnye tk kak vic bergambar ng damya hanna..sy pn peminat dia jgk...sy tak dapat pg karnival buku karangkraf tu coz tgh bercuti kat kelantan..huhu...frustnye...

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

ezan - tu ar kak vic pun suka dia. Semua novel dia kak vic ada. Takpe... tak dpt pi karangkraf, pi la pesta buku antarabangsa nanti. :)

Panglima Muda said...

salam... dah lama saya tak jenguk..macam mana boleh tak jumpa ya...apa kabar

ieja said...

aha.. terkejut aku tgk tajuk tu..