Tuesday, January 03, 2012

Entry Pertama 2012

Saat orang lain berpusu2 mengupdate blog untuk New Year, aku pula agak kelewatan. Jadual cuti tahun baru agak padat nampaknya. Diisikan dengan sebaik mungkin bersama kawan2 dan keluarga tersayang. Apa pun salam 2012 untuk semua, moga yang indah2 menanti kita di tahun 2012 ini.

Apa aktiviti yang menarik sgt tu? Hehehe.. yeah.. saya berbasikal di Wetland bersama kawan2 yang tersayang. Bagus kan? Bukan ke azam tahun 2012 ini antaranya ialah nak turunkan berat badan, maka inilah langkah pertamanya. Ok tak?



Oh sebelum terlupa... aku dah tunaikan janji, dapat bonus nak belanja family. So aku belanja di Shogun Japanese Buffet di Sunway Pyramid. Amboi... mentang2 la kije kilang Jepun. Takde la.. I gave the honour to my sis untuk pilih tempatnya... and that was her choice. Nama je Japanese... bukanlah semuanya Sushi, Tako, Ramen... No No... Ada juga makanan melayu, ketam, udang, oyster, siakap kukus, pendek kata kalau nak disenaraikan semua mmg tak cukup le blog aku ni... Buktinya... dek kerana makanan yang terlampau banyak giler tu, aku telah terlupa diri seketika sehingga terlupa takde sekeping pun gambar yang aku snap masa makan2 tu. Ampunkan kami Penunggu Gua...

Kemudian 2 kali kami ke Monterez Golf Club bermain bowling bersama Family tersayang. Paling menarik kami main di VIP lane yang mana dalam bilik khas tu hanya terdapat 6 lane, sofa set dan penghawa dingin yang nyaman sekali. Kesimpulannya.... tempat tu dah diconquer oleh kami sekeluarga... wahahahahahahahahahhahahaahha ((gelak ganaz)). Tak ketinggalan si kenit Aliyah dan Ajiem pun ada satu lane khas untuk dowang... bukan main excited lagi.

Sila lihat di lane paling tepi, si kenit sedang membaling bola boling dibantu mamanya.

Ada gak le pi Warehouse Sale yang tak berapa nak menarik tu. Kemudian makan lempeng di Geylang Station Kopitiam yang super duper sedap. My bos balik dari vacation from Australia and she bought me a perfume. Bau dia agak flowery, even though aku baru beli perfume but I really appreciate it. Thanks boss.
Ok... another plan for a vacation this week. Have to pack off, kali ni not with my family... (we have another special plan for vacation with them)... kali ni aku pi ngan hubby and our beloved friends yg berbasikal bersama2 kami di atas nun.... heehehe... Kami akan ke.... jeng jeng jeng.... Sawadikappp.... Kap Kun Krappp..... hahahahhahaha~!! (bye Hazrey, kali ni aku ikut!!)
Ok, cuba teka, antara 2 passport ni yg mana satu aku punya, yang mana satu hubby punya. Kalau salah teka sila ketuk kepala sendiri dengan senduk kayu.

Ok gambar2 kat bawah ni sekadar iklan sahaja. Kat kepala budak kiut ni adalah hasil kerja tangan mommy dia a.k.a aku. Diperbuat daripada bahan yang bermutu tinggi iaitu reben lebihan orang buat ikat kotak kek.... Inilah jadinya bila mommy dia takde kije sebuk cari kije.... anak sedara jadi mangsa, seb baik dia rela.




7 comments:

kakcik said...

Comelnya anak gadis itu walaupun pakai reben ikat kotak kek. :)

Selamat Tahun Baru di hari ke 4, Vic.

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

mungkin tak ada rupa mommy dia sket? hahaha. Selamat tahun baru juga kak cik.

ieja said...

aliyah comel.. padai mommy dia :) hee..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

oh ieja, saya terblushing sekejap. kuang kuang kuang.

@cu SaYaNg said...

Selamat tahun baru & selamat bercuti

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

kepada acu juga. Sangat rindu pd acu.

acik mano said...

okey apa .. comel pun walau pun reben dari kotak kek .. (tak bial membazir, daripada dibuang ada gak paedahnya)