Monday, December 26, 2011

Yang Baru Di Tahun Baru

Lagi beberapa hari 2011 bakal menutup tirai, tertutuplah diari 2011, menyimpan segala duka dan duka, sejarah dan kenangan. Yang tak habis diteroka bakal dibawa ke 2012, yang telah selesai akan disimpan kemas. Menjadi kenangan dan mungkin pengajaran.

2012 bakal menjelang membawa seribu satu misteri. Ibarat kanvas putih, mungkin ada palitan kesan tindihan kanvas 2011, namun kitalah yang mencorakkannya kembali. Sama ada membiarkan palitan itu mendominasi terus kanvas 2012 atau kita warnakan ia mengikut kehendak hati dan lontaran jiwa sendiri. Hidup terlalu singkat untuk dibazirkan dengan sia-sia. Ia terlalu berharga untuk dibazirkan dengan hanya kesal tanpa tindakan pembetulan.

Ibarat membuka pintu pada 2012, Selamat datang 2012. Dekorasi cantik dari Mid Valley bagi sambutan Krismas dan Tahun Baru. Dalam mencari uniform baru untuk tahun 2012 di Padini Mid Valley, sempat lagi bergambar kenangan bersama teman sekerja yang turut serta.

Weekend yang baru ni, aku ngan asben telah bershopping sakan untuk tahun baru. Kononnya tahun ni kedua2nya nak tukar selera, nak tukar perfume yang baru. Maka aku memilih jenama di bawah bagi menggantikan Ferragamo, Incanto Bloom aku.

DKNY Golden delicious gift pack Krismas, siap dengan gold purse. Ada juga dinner purse ekslusif DKNY untuk aku. Terlupa nak ambik gambar....

Asben memilih Ralph Lauren Polo No.3 di bawah.
Tak lupa handbag Guess. Koleksi handbag GUESS ke-2 selepas berpuas hati dengan kualiti yang pertama.

And last but not least..................................

Jeng

Jeng

Jeng



Diari 2012. Tak lupa stapler dan puncher dari kaler yang sama. Welcome to my desk. Tolong simpan kenangan saya sepanjang 2012... kalau boleh biar yang manis2 aje. ;)

No comments: