Tuesday, September 13, 2011

September Oh September

Lamanya tak menulis. Hehe.. hari ni pun tak nak tulis panjang. Just to update certain thing to remember in future. This month is the busiest month for me namun aku tak membenci ke’buzy’an itu. 2 trip to organize this month. Satu untuk management level ke Pangkor Laut Resort pada 16-18 September 2011. Tak sangka aku berpeluang untuk bermalam di resort yang berharga RM 1200 / Sebilik / semalam itu. Trip yang satu lagi di Bagan Lalang yang melibatkan semua pekerja pada 24 Sept 2011 ini. As I am the organizer and full in-charge for these both trips aku tak dapat escape lagi. Jadi aku mohon maaf banyak2 kiranya aku tidak dapat menghadiri open house korang. And for Yabeet… I’m so sorry dear can’t make it for your big day. Tapi aku akan hantar Andy mewakili aku.

Another date that I’m waiting for also 22hb yang mana doctor pakar akan datang untuk membuat full body checkup for me, and two other bosses from Pantai Medical Centre. The rest of the employee will be exam by Pathlab. Hmmm… what else?

With all of these pampering treats am I happy? Of course I am (this is the safest answer if my boss read my blog). Yang sebenarnya biar Allah sahaja yang mengetahui apa yang ada dalam hati aku saat ni.

There will be another big party to organize also this 20th. Pasty harijadi untuk staff yang lahir bulan Ogos dan September. Sepatutnya ia diadakan setiap bulan sekali tapi memandangkan bulan lepas puasa so di postponed ke bulan ni. Maka bulan ni sambutan agak besar2an sikit dan meriah.

Guess… that’s all the important event held or will be held this September selain dari SIRIM audit pada penghujung bulan Sept ini. One of my best friend ada bersuara, “Now you started to be a very workaholic woman.” Aku jawab… “Really?? Then I must be too busy to realize that. Hahahahahhaha” Dalam hati I said, “God, actually I have no choice.”


2 comments:

Alif Adnan said...
This comment has been removed by the author.
V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Okey, no problem...