Sunday, May 29, 2011

Tak Mau Buat Lagi Dah...

Seorang rakan sekerja tertangkap gara2 mengupdate blog dan ber'fb' ketika kerja. Ketika menerima aduan ttg perkara berikut, aku seperti tertelan pasir.. peritnya!! Mcm mana aku diajak bergosip ttg perkara yang aku pun buat. Oh Tidak. Ok.. itu last... takkan berfb dan update blog ketika di ofis lagi. Lepas office hour je lepas ni. Pomis pomis pomis...

Poket masih perit... temujanji doktor pun asyik bertangguh. Mau jumpa doktor kena bawak fulus beb... walaupun ada insuran tp yg tak admitted tu kena bayar dulu... Jadi Guano?? Perit2 pun kat Tg Malim tadi shopping tak hengat dunia juga. Itulah masalah aku paling besor.. tk mampu mengawal nafsu shopping yang menggebu2... nafsu lain den relax je..
Aktiviti paling sesuai ketika poket perit ialah menunggang basikal bersama hubby berbanding berpusing2 mengelilingi shopping complex.

Sempat bergambar di Secret Recipe Tg Malim ketika en asben menunggu seorang customernya sampai.
Cak!!!

Bulan 6 adalah bulan yg menakutkan sket... sbbnya ada dinner dan sebagai chairman untuk dinner committee aku rasa satu tanggungjawab yg sgt berat bagi memastikan dinner kali ni menjadi 'the best dinner event' bagi kompeni aku... oh tensen... lebih tensen lagi memikirkan ttg persembahan yang aku 'dipaksa' persembahkan pada malam tu.

oH... bulan ni mungkin paling banyak turun panggung. Last week kami tgk Nur Kasih The Movie, lencun tisu I dibuatnya. Tersedu2... sedih punya hal. Sebagai balasan meneman aku tgk NKTM, hubby memaksa aku tgk Pirates Of Carribean. Oh.. takde masalah... sbb lepas tu aku akan ajak dia teman pi tgk "SEKALI LAGI" dan "KARAK". hehehe.... nonton movie sahajalah...

5 comments:

azieazah said...

Kat ofis Kak Azie pun tak boleh FB dan blog.

Kak Azie pun plan nak cycling ke tempat kerja next month. Jika pindah cawangan. Mesti best, kan?

Wahhhh jeles tengok laptop APPLE tu. Kak Azie guna Apple Mac desktop jer, laptop lum mampu aaarrrr...

@cu SaYaNg said...

acu update blog di rumah
auto publish di waktu opis...
tapi bila bosan buat keja tetap jugak blogwalking time opis..hehehee

zeqzeq said...

Asben enshem,..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Kak Azie - Kak Azie, hari pertama start balik cycling lepas bertahun2 meninggalkannya, mcm2 rasa. punggung sakit, pinggang sakit... tp sbb asben tak jemu2 bagi galakan... skang dh relax la..

laptop tu asben yang punya... vic cuma tolong "buat jadi harta sendiri" je.. hahahaha

Acu- aduh acu... masalahnya terlalu banyak mata melingas.. kadang2 jari nak meng'click' X tak selaju mata yang mencari salah orang.

Zeq - Perghh... encik asben kalau baca ni senyum meleret je dia... konfem punya...

Pn. Liza Mahmood said...

Akak pun x sempat 'berpoya-poya' kat opis - banyak na keja.. Balik rumah lagi le...