Tuesday, November 30, 2010

Hari-hari terakhir di SLM

Thursday 25 November 2010 - Celebrating at KFC Sri Muda.....

Friday 26 November 2010 - Aku belanja Chicken Chop
Monday 29 November 2010 - Sudo (our MD) last day. Duduk barisan depan adalah calon2 yang akan meninggalkan kompeni soon. Maaf aku terpaksa me'monyet'kan gambar perempuan yang selalu menyakiti hati aku tu.
Afternoon En Hussain belanja di Malaysian Petroleum Club di Tingkat 44 Menara Berkembar Petronas. Turut dibelanja ialah Izhar (last working day with SLM on 10th Dec 2010) and Mr Ricky.. (bapak)... soon..


Tuesday 30 November 2010 - Dibelanja Briyani Bukhara Ayam oleh teman2 sekerja di Syed Bistro. Petangnya ada jamuan strawberry cicah coklat, sayangnya kerana terlalu excited makan favourite fruit aku tu, aku terlupa snap photo.

Petangnya sebelum pulang kami berpeluk2an sambil bergambar.... airmata kami pun mengalir...
Hadiah dari kawan-kawan. Terima kasih banyak2... I will miss all of you.
p/s: Sorry kerana kualiti gambar kurang memberangsangkan. Kamera tertinggal di rumah klang terpaksa menggunakan hp cabuk aku.

News: Agak kecewa kerana my 2nd last day dicemari dengan insiden bergaduh dengan Ms Yap (perempuan yg dimonyetkan). Mujur kawan2 ofis menyebelahi aku dan turut sama menyumpah dia. Padan muka.

Hari terakhir di SLM juga dapat berita mak jatuh, dipindahkan ke 3 hospital berasingan disebabkan kaki mak retak kepada 3 bahagian tapi doktor tak berani menjalankan operation kerana bacaan kencing manis mak agak tinggi. Akhirnya doktor memutuskan kaki mak perlu disimen selama 6 bulan. Doakan mak cepat sembuh ye.

2 comments:

siti murni said...

i doakan semoga mak u cepat sembuh..insyaallah. my mom too..probably kena x-ray kaki next week..tersadung batu kat tempat keja..haiish..susah hati :(

psst...sedap nya makan2...

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

thanks murni....
kita ni selalu co-incicidentnya sama.