Monday, October 11, 2010

I missed a lot of things...

Sebenarnya banyak perkara yang berlaku sepanjang minggu lepas... tapi aku ketinggalan untuk update banyak perkara...

As a reminder to myself (kerana aku selalu menjadikan blog ini sebagai rujukan untuk mengingati satu2 perkara) aku fikir elok aku catatkan perkara2 yang perlu untuk peringatan aku sendiri:-

1st of all... syukur Alhamdulillah, my best buddy Khairol Azwa(ewa) selamat menjalani pembedahan slip disc buat kali kedua. But she still in a trauma kerana ketika pembedahan dilakukan dia berada dalam keadaan separuh sedar dan terpekik terlolong bila doktor mengusik urat2 dibelakang tulang rusuknya.

2ndly, tahniah untuk Ali Natasha di atas pertunangan anda. Maaf sebab tak dapat hadir, lgpun I believe hubby dah represented me. Nanti kahwin InsyaAllah aku datang..

3rdly, last thursday 7/10/2010 - walaupun dalam hiruk pikuk relationship among us, kami berjaya juga mengadakan majlis penutup sempena bulan Syawal. Alhamdulillah walaupun ada banyak grievancess among us but we managed to put aside all the problems and made the party succesfully. Aku percaya sesiapa yang pernah terbaca mengenainya di facebook aku tau apa yang aku maksudkan. Thank you to all... especially the main person behind this project, En Salleh (Pok Leh).



4th - hari ni dipanggil mengadap En Hussain bagi merungkaikan semua masalah dan ketidakpuasan hati dikalangan kami yang berlaku lewat kebelakangan ini. Beliau turut menerangkan perhubungan sebenar antara beliau dan Haida dan mengesahkan bahawa segala rumors yang tersebar adalah disebabkan salah faham semata2.... So aku dengan rendah hati memohon maaf bagi pihak diri aku dan kawan2 aku yang mungkin tanpa sengaja telah menggoyangkan pokok yang ditiup angin sepoi2 bahasa..

5th - terima kasih En Hubby kerana membuatkan header blog ni. Really appreaciate that.

Ok. itu aje.... as usual.. foto2 lebih banyak berada di facebook. Ohh blogspot, kamu tidak dianaktirikan... percayalah..

p/s: Esok MEF Meeting di kelab Golf. InsyaAllah akan diupdate perkara2 baru untuk pengetahuan HR Practitioners yang lain dan sebagai pengetahuan am pekerja2 lain.

8 comments:

kakcik said...

Mula2 baca pasal slip disc... aduhai masih terasa ngilu di belakang kakcik ni... janganlah ada ulangan untuk kali yang kedua pulak! :(

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Kawan vic tu punca operation kali ke2 ni sebab terjatuh dalam bilik air.

Slip disc berlaku di tempat yang sama. Katanya dulu masa oepartion 100% tak sedar, tapi kali kedua 50% dalam sedar. Bila doktor usik urat, dia menjerit kesakitan, doktor siap tanya "yg mana sakit?" dia jawab "kaki!".... pastu usik plak urat lain. Esoknya lepas habis pembedahan doktor jumpa dia cakap dia terpaksa buat begitu untuk mengelakkan kecedaraan kepada urat yang tak ada kena mengena.

Bro Framestone said...

cantiknye header die

erm bro masih mencari kerja

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

bro - kalau bab header credit to en andy ishak le gamaknya..

LiNda said...

Salam ..

lompat baca dari blog zeqzeq..

saya tertarik pada frasa 4.

Tahniah ! vic dan teman2 menerima sesuatu perkara setelah mendapat pengesahan dan kebenaran cerita dari tuan empunya badan .

Itulah yang sebaik-baiknya .

zeqzeq said...

betul betul..
boleh RUJUK tarikh sesuatu..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Linda - terima kasih kerana sudi menjengah. Ye yang ke-4 itu panjang ceritanya..

Zeq - kamu sudah pandai ye skang... semenjak dipeluk linda.. hahahahahah

Panglima Muda said...

sedap pulak tenguk nasi dalam periuk tu