Thursday, April 01, 2010

Mereka Semakin Biadap!!!

Adakah sebab orang Islam mudah sangat memaafkan? Mudah Melupakan maka mudah diperkotak-katikkan oleh mereka yang beragama Anti-Islam ini?

Gambar diambil dari pameran Seni yang berlangsung di Sepanyol. Dah terlalu banyak mereka mempermainkan sentimen ini. Bermula dari filem, Lego Nabi Muhammad, Kartun di suratkhabar, perkataan ALLAH.... kini yang terbaru....

Jadi umat Islam sekalian, patutkah kita memaafkan dan tutup mata sekali lagi?


14 comments:

From The News said...

kurang asam betul..

kakcikseroja said...

Subhanallah.. semoga turunlah bala ke atas mereka yang mempersendakan Islam yang suci..

permata hati said...

hishhh jahat betull...kurang ajar.geramnyeee....

Dayung Serian said...

mmg tidak patut.

zeqzeq said...

kurang garam betul

siti murni ishak said...

semakin melampau biadap diorg ni..tadi baru tgk klip yg di 'post' sorang kwn kat facebook..biadap mcm ni jugak la..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

From The News - Asam gelugor ke asam keping?

Kak Cik - betul tu kak cik, biar kena bala mcm tentera abrahah dulu.

Permata - eii... rasa nak cekik2 je orang yg buat patung tu. Biar mati.

Dayung - sungguh tak patut.

Zeq - memang tak masin... tapi pahit..

murni - kalau nak ikutkan banyak lagi tingkah laku mereka yang sengaja menaikkan kemarahan org Islam. Tatau kenapa Islam juga musuh mereka, agama lain tak pula.

echah_syed said...

positifnye kita umat islam masih kuat dibumi ALLAH walaupun kita dipijak dan diletak ditempat yg paling bawah.

@cu SaYaNg said...

sial je diaorang nie...
memang patut la bala selalu turun kat negara diaorang..huh!

Bro Framestone said...

he..23x sekarang boleh la dorang banggakan

di akhirat sana mereka hanyalah bahan bakar api neraka

BroFramestone Blog

azieazah said...

Sebab mereka yang buat patung itu adalah kafir, bukan Islam...

Raziff Lokman said...

hanya Islam yg mengharamkan umatnya menghina/mengutuk ajaran2 lain..sbb tu mereka pijak kita.

melihat gambar ni...bayangkan kita sujud kepada Allah s.w.t tetapi masih dipijak oleh mereka (baca: Hindu dan Kristian)...hanya dgn kekuatan utk bangun selepas sujud itu pasti menjatuhkan mereka yg memijak2 kita selama ini..replika ini satu simbolik supaya umat Islam bagun dan tidak hanya berdiam diri bila Allah, Rasul & kita sendiri dihina/dikeji/diapa2kan sajalah...

itu pandangan saya...

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Combi - betul tu combi!

Acu - itu pun masih belum buat mereka sedar.

Bro Framestone - tu la.. apa perlunya mereka membuat "seni" yg begini? "Seni" sangat ke?

Kak Azie - kalau org Islam yg buat patut ni... mmg x patut sungguh..

Raziff Lokman - ye, itu adalah salah satu cara alternatif untuk umat Islam twist mind mereka dan jadikan ia satu simbolik pembakar semangat dan berfikiran positif. Malangnya saya yakin yang membuat "seni" ini bukan bertujuan membawa maksud begitu melainkan menyakiti hati umat Islam sejagat.

iDAN said...

Allah SWT saya yakin bukan melihat & membiarkan saja!... bersabarlah kita umat Islam!.