Tuesday, July 07, 2009

Thank You Pixart

Semalam tghari mak call ofis bagitau ada parcel dari poslaju untuk aku. Aku dah tau, ni mesti dari pixart! Mak cakap ayah dah bukak parcelnya. Album! "Caaaantikkkkk sangat, ada gambar Aliyah besar sangat. Lawa.. geram mak tengok," gitulah gaya mak bercerita. Aku makin excited...

Malam tu lepas berbuka puasa, aku ngan Andy laju2 balik Klang. Aliyah menjerit2 mintak dicium, didukung dan dipeluk macam biasa. Lepas peluk cium dukung tu aku terus tanya mak, mana albumnya? Mak tunjuk atas meja komputer. Cantiknya!!!!!!!!!!

Ok.. kalau korang masih ingat aku pernah dipilih sebagai Member Of The Month di everyday.com. Inilah hadiahnya. Coffeetable book (album) , 20 pages with delivery. Besh nyerr!! Hadiah dari Pixart. Thank you so much Pixart and Everyday.com.my. Terima kasih juga untuk Andy kerana memilih, mengedit dan menyusun gambar2 ni sebelum difwd ke Pixart untuk printing. Aku dah ada album yang sangat cantik dan ekslusif bagi percutian di Phuket.










4 comments:

Ameh Wahab said...

Waa...cantiknye...kena snap pics yg lawa2 ni..hehe..tapi mcm dorg x mention plak expiring date for the voucher..brp bln yerk voucher tu?

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Hi sherina... tu la.. i punya pun dowang tak mention expiring date tp to play safe i fwd before end of June aritu.

Tp kalau u nak kepastian better tanya sendiri dengan pixart atau everyday.com. Anyway congratulation to u also....

Ameh Wahab said...

hmm...tu la...anyway thx 4 the info..sronok gak ade aktiviti cmni..keep in touch k.. =)

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

tu la pasal...
dapat info terbaru pasal sale..
dapat kenal2 kaki shopping..
dapat kongsi2 pandangan...
dan dapat hadiah pulak.. hehheheh
ok will keep in touch!