Friday, January 09, 2009

My heart goes... hmmmmmm.....

Adakala kata-katanya mengguris hati
Geram bila aku merajuk dia buat tak reti
Bila ku tanya memanjang dia “busy”
Bila aku marah dia diam tak berbunyi
Kadang-kadang rasa nak cekik dia sampai mati
Tapi hanya bersama dia..
Hati aku bernyanyi… hmmmmmmmmmm….

Penat aku bercerita tapi dia melamun
Aku cerita pasal bawang dia ingat timun
Geram punya pasal aku tak angkat telefon
Kelam kabut dia bagi sms mintak ampun
Sejuk hati aku sesejuk embun..
Kerana hanya bersama dia..
Hati aku bernyanyi… hmmmmmmmmmm….

Dia memang keras kepala macam batu
Kadang-kadang dia sengaja buat-buat tak tahu
Walaupun dia tahu aku boleh naik hantu
Biasa kalau dia janji sure tersasar waktu
Tapi dia tak pernah lupa tarikh-tarikh tertentu..
Pasti dia akan sediakan sesuatu…
Dan itu membuatkan…
Hati aku bernyanyi…. Hmmmmmmmmm….

Biarpun dia yang mengundang airmata
Tangannya jugalah yang menyeka
Biarpun dia membawa kisah duka..
Bahunya jugalah yang mengusir nestapa..
Walau berapa lama yang ku perlu..
Tak pernah dia jemu menunggu..
And only he can makes..
My heart goes…. Hmmmmmmmmm…

No comments: