Saturday, January 31, 2009

Lelongan Untuk Gaza di Amcorp Mall

Hari ni aku sempat meninjau ke Amcorp Mall untuk melihat dengan mata sendiri usaha-usaha artis Malaysia untuk membantu rakyat Palestin di Gaza. Sambutan yang luar biasa sekali pada aku. Baju-baju artis kesayangan sanggup dibeli dengan harga ribuan ringgit malah baju milik biduanita Malaysia, Siti Nurhaliza dibeli dengan harga puluhan ribu ringgit oleh salah seorang peminatnya. Happening habis beb..! Antara artis-artis yang sempat aku bertentang mata ialah kumpulan KRU, Faizal Ismail, Jaclyn Victor, Anita Sarawak, Chef Wan, Diddy, Aizat, Akma, Tini (Hot FM), Siti Saerah dan ramai lagi....

Ok la... untuk tak menghampakan kowang yang tak dapat pergi... aku attached skali beberapa keping gambar kat bawah ni untuk kowang tengok2 sambil telan liur dan kutuk2 (pasal jeles kt aku).

Amacam? Ada rupa bakal pengganti Erra Fazira tak? Hahahahaahaha... Aku dan Yusry KRU. Memang Cocok!!!!!

Bersama Sharifah Amani dan Sharifah Aleeya. Both of them pretty like barbie dolls.


Akma AF3

2 comments:

Khairul Bakhtiar said...

Wallaaawweeehhhh, ada no. telephone aweks-aweks cun tu tak ........he he

Lovelyvic said...

aweks2 cun dalam gambar tu yg aku nampak cuma aku ngan anne je, bakh.
Ko maksudkan aku ke? anne ke?
hahahhahahahah