Sunday, August 24, 2008

Happy 1st Birthday Aliyah Umairah

Inilah gambar playland Aliyah yang aku janji nak upload tu. Comei kan? Nantikan posting seterusnya. From Pangkor With Love minggu depan. Pangkor... here we come!
Walaupun dah ngantuk, tetap takmo turun dari buai

Punya la dia sayang giler kat playland sampai takmo tido dlm buaian kain batik.




Esok 25th August 2008, genap umur Aliyah setahun. Sekejap betul masa berlalu. Rasa mcm baru aje lagi aku nampak tubuh kecil dlm katil baby di hospital aritu. Kami bawa dia balik. Dia menangis, senyum, genggam tanganku dgn jarinya yang halus. Kemudian belajar merangkak... dan hari ni dia dh pandai berjalan... terkedek2... laju je... dh dlm 10 langkah.. terjatuh... bangun balik... sambung balik jalan. Membesar dgn cepat. Walaupun badannya kecik, tp berat. Tak lama lagi dia dah nak jadi kakak. Kak Long. Sama mcm aku. Anak perempuan sulung. Mak kata perangai dia pun mcm aku.



Aku hadiahkan dia swimming pool besar (aku pun leh masuk berenang) supaya nanti dia pandai berenang mcm mommy dia jugak. (tp harapnya x gemuk mcm mommy dia).



Sempat plak dia posing mcm Pamela Anderson bila aku masukkan 2 biji bola dlm swimming suit dia.


Mama dia punya present lg dahsyat. Mencecah 4 angka. Playland yang siap dengan slide, buaian dan jugak basketball net. Dia punya happy naik gelongsor sampai semua org surrender nak keep angkat dia naik slide tu. Nasib baik la mommy dia ni sanggup melayan. Nanti aku post kan gambar aliyah dan playland dia, punya la sayang kat playland sampai tido pun atas buaian playland tu. hahahahaha...

No comments: