Tuesday, September 04, 2007

Ahli Keluarga baru kami


Lama sgt rasanya aku tak jengah blog aku ni.
hampir 5 bulan jugak rasanya...
mcm2 yg jadi dlm tempoh 5 bulan kebelakangan ni..
dan antaranya, aku bukan lg seorang penganggur.
Dan yg paling besh skali... 10 hari yg lepas..
Allah telah menceriakan kehidupan kami sekeluarga dengan kedatangan...
si manis yang comel... Aliyah Umairah... my niece...
merangkap anak adik aku...
comellllllllll giler... membuat aku tak sabar2 nak balik rumah
nak tengok dia, main dgn dia....
aku bahasakan diri aku 'mummy'... bukan mamee tau..
indahnya hidup ni, kalau ada anak secomel dan sebijak Aliyah...
tp bagi aku..... kalau anak sendiri....
"kita tunggu dulu.... sekian terima kasih"

No comments: