Wednesday, October 11, 2006

Sebelum dan Selepas Kahwin....

Sebelum kahwin
Darling sana.. Darling sini
Lepas kahwin..
Baling sana.. Baling sini…


Sebelum kahwin
Saya sanggup mati untuk awak..
Lepas kahwin..
Nak mati?? Dulik awak!

Lagi lama kahwin
Nak mati? Saya tolong awak!


Sebelum kahwin
Saya ikut mana awak pergi

Lepas kahwin
Sukatilah mana awak nak pergi
Lagi lama kahwin
Kalau pergi, lebih baik jangan balik lagi


Sebelum kahwin
Awaklah jantung hati
Selepas kahwin
Awak ni menyakitkan hati


Sebelum kahwin
Awak ni cantik dan baik mcm cinderella
Lepas kahwin,
Rupa awak ni lagi teruk dari Godzilla


Sebelum kahwin
Ros warna merah, violet warna biru,
Suka atau marah, aku dah lekat padamu
Lepas kahwin
Bunga Ros dah layu, Bunga violet aku menyampah,
Kau pijak kepala aku, jumpa aku kat mahkamah


Sebelum kahwin,
Nak makan?? Jom pi Shangri-La
Lepas kahwin
Nak makan kena sabarlah!


Sebelum kahwin
Gaya U mcm Anita Sarawak
Lepas kahwin
Rambut ape ni? Mcm biawak!


Sebelum kahwin
Hujung Minggu segalanya terpulang pada anda.
Lepas kahwin
Paling jauh pun dia bawak pusing bandar


Sebelum kahwin
Dia tolong bukakan pintu kereta
Lepas kahwin
Buka mulut berdengkur la dia.

No comments: