Tuesday, October 17, 2006

Satu Hari Di Hari Raya

Lagu ni dikarang khas oleh aku sendiri
Nyanyi Lagu ni ikut rentak lagu
Satu Hari Di Hari Raya - M.Nasir

Satu Hari di Hari Raya
Kita pakat balik kampung semua
Bawak mercun penuh bonet kereta
Buluh nak buat meriam pun ada
Satu kampung aku kasi gema

Satu hari di Hari Raya
Ku dengar irama meriam buluhku
Orang kampung semua salute aku
Kira irama itu adalah
Bunyi terindah pada malam itu

Satu hari di Hari Raya
Aku menangis tanda kecewa
Aku menangis tanda duitku dah tak ada

Satu hari di Hari Raya
Ku lihat wajah sedih poketku
Ku lihat wajah gembira anak2 buahku
Ku dah sengkek
Baru skang aku ingat aku ada test..

********************************************
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir dan Batin
untuk segala salah dan silap
For those yg akan ambik exam lepas raya ni
Good Luck!

No comments: