Tuesday, October 10, 2006

Cepatnya masa berlalu..



Tak sangka la... pejam celik.. pejam celik..dah setahun setengah usia perkahwinan aku. Dah jemu nak jawab soalan "bila nak ada baby?" Ingat lagi masa majlis perkahwinan kami.. ramai yang datang. Terima kasih kepada korang semua yang banyak membantu memeriahkan majlis kami. Teringat plak adik pmpn aku sampai pengsan2 dek kerana kuat bekerja masa hari tu. Terima kasih banyak2 kat ija. Along tak lupa walaupun dah setahun setengah berlalu. Skang ija pun dah kahwin.
Hmmm.. kalau ditanya adakah aku bahagia. Absolutely YES. Andy is the most precious gift from god to me. Tapi... dalam ujian berumahtangga, kita takkan dapat lari dari dugaan. Apa pun yang terjadi, kesalahan memang terletak pada aku. Semoga tuhan perkukuhkan lagi kasih sayang kita dengan ujian yang menimpa... Moga kita diberikan ketahabahan dan kekuatan dalam mengharungi kehidupan berumahtangga.>(Ingin hidup bersama hingga hujung nyawa - Vic)

No comments: